donderdag 8 november 2007

Emails en reacties op uitzending Heel Holland helpt!

Lieve mensen,
Overspoeld door zoveel mails (590 stuks) brieven, bloemen en mooie kaarten, ik ben echt onder de indruk van uw medeleven en toegenegenheid. Het is helaas niet mogelijk iedereen in een keer te beantwoorden. Toch wil ik even ingaan op de belangrijkste vraag die in al de mails en brieven naar voren kwam: wanneer de CD uitkomt en waar deze verkrijgbaar is! Zodra mijn gezondheid het toelaat ga ik uiteraard het land weer in met het theaterprogramma In de voetsporen van Brel die ik door een aantal operaties moest onderbreken. Datums en informatie omtrent mijn optredens kunt u vinden op www.jeffrybonnet.nl Echt waar, zoveel liefde die ik heb mogen ontvangen hebben mij meer kracht gegeven om te mogen doorgaan waar mijn hart ligt, optreden en zingen. Ik hou u op de hoogte.
Veel liefs,
Jeffry

Geen opmerkingen: